رازهای شخصیتی که در سر انگشتان شما وجود دارد

اگر انگشت حلقه شما بلندتر از انگشت اشاره باشد

همیشه راه را نشان می دهید!

محکم، با اعتماد به نفس، مغرور و... اینها تنها بخشی از علائم مربوط به هدایت و رهبری عامه می باشد! و البته دلیل دیگری که مردم دنباله رو شما هستند. به گفته محققان، اشخاصی که میزان ترشح هورمون تستوسترونشان بیشتر است (همان هورمونی که موجب بلندتر شدن انگشتان و از جمله انگشت حلقه می شود) توانایی شان در زمینه موسیقی و کلاً فضاهای هنری افزایش یافته و آمادگی بیشتر و بهتری برای برقراری ارتباط با دیگران دارند.

دکتر «ماهاپال» معتقد است: «افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند، به نسبت شادتر و خلاق ترند!»

اگر انگشت شست شما با دستتان یک زاویه 90 درجه می سازد

مظهر اعتماد و اطمینان هستید!

انگشت شست شما که ابزاری بسیار همه کاره و همه فن حریف است، متفکرترین و باهوشترین انگشت محسوب می شود و همانند باران بهاری می تواند گویای احساسات درون شما باشد. زمانی که شما احساس اعتماد و اطمینان و در کنار آن رک گویی می کنید، انگشتان شست شما، درست مانند حالتی است که بخواهید ریلکس کنید! و این بدان معنا است که این انگشتان می توانند زاویه ای 90 درجه بسازند. با این حالت و اعتماد به نفسی که در شما به وجود می آید، قادر خواهید بود تمام پرده های شک و تردید و دودلی را کنار زده و به سوی رویاهایی که در ذهن می پرورانید، بروید و آنها را به واقعیت تبدیل کنید!

اگر انگشت شست شما زاویه 45 درجه با دستتان می سازد

بسیار تیزبین، موشکاف و دقیق هستید!

بسیار راحت و سریع در هر مکانی که باشید، خود را ریلکس کرده و بلافاصله دستان خود را روی میز، مبل و یا صندلی کنار یا جلو خود می گذارید. اگر انگشت شست شما با دستتان شکل V را به وجود آورد، شما از یک قدرت و نیروی اراده فوق العاده برخوردارید، شما ایمان دارید که می توانید دنیای خود را تغییر داده و دگرگون سازید!

دیگران از این حالت شما لذت می برند، هر چند گاهی این حالت، برای خانواده ایجاد ترس می کند! ولی به هر حال از توانایی های شما در زمینه های مختلف کم نمی کند! دقت بی پایان شما در تمام امور از شما مدیر یا کارمندی لایق و برجسته ساخته است، کسی که همه به دنبال او هستند!

داشتن چنین انگشت شستی که بیشتر در دستان کوچک معمول است، نشان دهنده آن است که صاحبش می تواند و توانایی آن را دارد که همه مهارتها را در حدی متعارف فرا گیرد و این خصلت جالب و جذاب شماست!

اگر انگشت اشاره شما بلندتر از انگشت حلقه باشد

عاشق صحبت کردن هستید!

آیا بسیار حاضر جواب هستید؟ آیا در ابراز عقیده و اظهار نظرهایتان بسیار رک و صریح بوده و می توانید طرف مقابل را مجاب کنید؟ پاسخ به این پرسشها احتمالاً بله است! حتی اگر برای پذیرفتن این مسأله آدمی متواضع و فروتن باشید!

با انگشت اشاره ای بلندتر از انگشت حلقه و شست دستی که همیشه به سمت بیرون است، شما جزو آن دسته از افرادی هستید که با ترشح بیشتر هورمون استروژت -هورمونی که قدرت کلامی مغز و زبان را افزایش می دهد- نیرویی عجیب در متقاعد کردن افراد با صحبت های خود دارید!

...اما هرگز لحظه ای هم به این نکته فکر نمی کنید که ترشح بیشتر این هورمون، همان طور که افزایش قدرت کلامی را برای شما به ارمغان می آورد، به همان نسبت قدرت عملی شما را کاهش می دهد!

براساس روش قدیمی کف بینی، بلندتر بودن انگشت اشاره، نشانه شجاعت در فرد است، خواه برای چالشهای کوچک زندگی، خواه برای اتفاقات بزرگ زندگی!

اگر انگشت میانی شما بلند است

در احساسات خود تعادل دارید

چنانچه انگشت میانی تان بلند باشد، این حالت نشان دهنده تعادل و توازن در احساسات شماست! این انگشت، نشانه هوش و ذکاوت عملی شماست، در حالی که انگشتی که به اندازه انگشت حلقه است، شخصیت آزاد و روحیه ماجراجویی را به نمایش می گذارد.

انگشت وسطی و بلند بودنش شما را آدمی با شخصیت و با روحیه بلندپروازی نشان می دهد که دوست دارید این حالت خود را به دیگران نیز تعمیم دهد!

اگر انگشت کوچک شما دو سوم انگشت حلقه است

نویسنده خوبی می شوید

انگشت کوچک که همیشه به عنوان «پیغام دهنده» شناخته می شده، انگشتی است که ارتباطات شما را برقرار کرده و مهارتهای این نوع ارتباط را به خوبی بلد است! چنانچه انگشت کوچک شما حدوداً به اندازه نصف انگشت حلقه شماست، این امر نشان دهنده آن است که شما می توانید به خوبی خود را در نوشته هایتان معرفی کنید و اگر کمی بلندتر از نصف انگشت حلقه است، شما آدمی هستید که بشدت فصیح و بلیغ صحبت می کنید!

حال یک بار دیگر به انگشتان خود نگاه کرده و دوباره مطلب را مرور کنید...!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 12 مهر 1393برچسب:, | 22:6 | نویسنده : ♥..ღ ъձгձռ ღ..♥ |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • صدا پاتوق